marți, 4 februarie 2014

Poanta lui Ponta

Legiferarea discriminării, 

sau mascarea mitei electorale


    Suntem un popor vesel, ştiam asta. Suntem un popor de proşti. Şi asta ştiam. Suntem un popor leneş, de ciubucari. Asta ştiu toţi.
    Nu cred că în UE mai există o ţară care măcar să se apropie de ceea ce se întâmplă la noi când e an electoral! Pe lângă treizeci şi ceva de taxe băgate de guvernul Ponta pe gâtul celor ce încă mai vor să lucreze în privat, pe lângă Copdul Penal care e chiar penal, acum se vrea..... mituirea alegătorilor. Dar care alegători? Cei tâmpiţi, leneşi, cu datorii.
    Propunerea lui Ponta-copy/paste este de a relaxa ratele românilor cu venit sub 1600 de lei, care au împrumuturi bancare şi nu au datorii mai mari de 90 de zile! Pai de ce numai lor? De unde vine discriminarea asta? E simplu! De nevoia de voturi, atât la europarlamentare cât şi la prezidenţiale.O armată de căcănari puturoşi, vor merge aliniaţi la vot şi vor vota continuarea dezastrului
    De ce nu ajută firmele să creeze locuri de muncă? O să-mi spuneţi că tocmai a tăiat Rompetrol-ului o datorie de 500.000.000 de dolari.... Păi eu vorbesc de firmele cu capital românesc, nu firme controlate de azeri, nemţi, austrieci, francezi etc.
    De ce nu ajută guvernul toţi datornicii indiferent de venit? Că şi cei cu venit mai mare de 1600 de lei au drept de vot, nu?
    O concluzie ar fi: oameni buni, nu cereţi salarii mai mari de 1600 de lei dacă vreţi o "ajustare guvernamentală" la viitoarele credite.Traducere e: fiţi proşti, votaţi promisiunile deşarte şi va ajutăm doi ani să aveţi mai puţin de plătit. De ce doi ani? Păi e simplu, peste doi ani vin alte alegeri, şi apar alte oferte.....
    Erau vremuri când eram mândru că-s român, când pt. ţara asta de căcat mi-aş fi dat viaţa. În 1990 am vrut să-mi iau cetăţenia moldovenească doar să pot contribui la Marea Unire.
    Anii au trecut şi am observat că nu tot ce zboară se mânâncă. Mi-a perit pofta de unire (consider că avem destul tâmpiţi în actuala Românie), viaţa îmi place şi mă piş pe el patriotism, iar despre mândria de a fi român ce sa mai spun? Cum să fiu mândru că fac parte dintr-un neam de şmecheri, cocălari, nesimţiţi, hoţi, cerşetori, mincinoşi, analfabeţi, laşi, tâmpiţi etc.???? M-am născut român, nu pot schimba asta dar nu pot fi mândru. Nu mai pot, mai corect.
    De 24 de ani sper că următorii ce vin la putere vor face ceva şi pt. ţară. De 24 de ani mă mint singur. De 24 de ani ne batem joc de noi votând ca tâmpiţii nişte partide. De 24 de ani.... Şi nu cred într-o schimbare în bine indiferent de cine o să ajungă la puterea. Toate partidele sunt de fapt la fel, puse pe jegmăneală. Toate-şi fac legi care să le permită să fure şi să scape.
    La cât de negru văd viitorul românilor mă mir că mă deranjează discriminarea lui Ponta, aceea de a ajuta doar pe unii.....
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu